Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

duminică, 15 noiembrie 2020

Bradul de Crăciun perfect!


   De când mă stiu, Crăciunul a fost mereu sărbătoarea mea preferată! Poate și pentru că are acea magie cu adevarat specială, când toată familia se reunește și se bucură de căldura căminului. Cum nu există vara fără mare, așa nu există Crăciun fără brad. Bradul de Crăciun este emblema sărbătorilor de iarna!
 

 

    Țin minte că atunci când eram mică în fiecare an tata aducea bradul de Crăciun și mereu ne spunea că s-a întâlnit cu moșul pe drum. Făceam niște ochi așa de mari și eram așa de bucuroasă! Mi se părea cu adevărat ceva special! Acea atmosferă feerică, miros de brad, zăpadă, frig. Cu adevărat magic! Și acum mă bucur de Crăciun și îl aștept de fiecare dată cu nerăbdare! Și ca să simt cât mai mult acea magie, de fiecare dată fur startul și împodobesc bradul cu mult timp înainte de Crăciun. Îmi place tare mult să văd casa decorată, să mă bucur de brad și de magia sa. Mereu îmi aduc aminte de copilărie și de bucuria cu care trăiam sărbătoarea, de momentul când ne bucuram de cadourile ce ni le lăsa Moș Crăciun sub brad.

Acum retrăiesc bucuria sărbătorii și prin ochii fiicei mele, care adoră și ea Crăciunul. Am și început deja să decorăm casa pentru sarbătoarea Crăciunului.

Anul acesta, ca și în anii trecuți vom împodobi un brad de Crăciun artificial. Nu doar că nu mai încurajăm tăierea copacilor, însă ne putem bucura de brad mult mai mult timp și în plus nu lasă nici ace pe jos. Și pentru parfumul acela de brad, avem și soluția: odorizant.

 Sunt atât de mulți brazi artificiali cu o coroană bogată si care arată mult mai bine decât brazii naturali. De multe ori nici nu-ți dai seama că bradul e artificial, atât e de special! Ce sa mai spunem că poți să cumperi un brad care să pară nins și care să aibă chiar și conuri sau care sa fie direct luminat, așa că faci economie și la decorațiunile de Crăciun!

 



 

Un brad artificial, spre deosebire de bradul natural, are o durată de viață net superioară. Daca bradul natural îl ții câteva săptămâni și apoi ești nevoit să-l arunci, bradul artificial îl despodobești, îl ștergi și îl bagi în cutie înapoi. Și cum se strânge foarte ușor, nu ocupă mult spatiu. Eu de foarte multe ori,vara spăl bradul artificial și îl las puțin pe balcon ca să se usuce. 

Pe lângă faptul că e simplu și curat ca să te bucuri de brad, faci și economie la buget, ca să-ți rămână bani și de cadouri. Dai o dată banii pe bradul artificial și te bucuri de el mulți ani. Mai cad din ace în timp, însă nici nu se compară cu un brad natural.

Țin minte că de foarte multe ori pățeam că atunci când scoteam bradul natural din suport și îl mișcam, se intampla ca mai bine jumătate de ace să fie prin toată casa. Uneori chiar și după câteva luni tot mai găseam ace prin casă, că așa se întâmplă.

În plus, ni s-a tot  întâmplat de foarte multe ori ca bradul natural să aibă trunchiul mult mai gros decât diametrul suportului și ne tot chinuiam să tăiem din el pentru ca să reușim să-l așezăm. A fost când ne trezeam că se și lasă într-o parte, ca urmare a faptului că începea să se usuce și a faptului că era încărcat de globuri, beteală și beculeșe. Și iar trebuia să repunem în suport și iar mai cădeau ace pe jos. Pe când bradul artificial, e stabil, plus că vine la pachet cu suport, deci încă un atuu să optezi și tu pentru un brad artificial.

Întotdeauna mi-au placut brazii cu o coroană bogată și de multe ori bradul natural era bogat pe o parte și pe cealaltă era cam gol. De multe ori se intampla și să cioplim din vârf: pentru că ori era prea gros, ori prea înalt și nu puteam să punem vârful, fără să atingem tavanul. 

Pe site-ul celor de la "e-sarbatoare" am găsit atât de mulți brazi artificiali premium, încât sincer, mi-e greu să fac o alegere. Probabil că voi comanda și pentru ai mei și așa că nu voi nevoită să aleg doar unul.

Acum că bradul de Crăciun perfect, nu putem decât așteptăm să ningă și să vină Crăciunul! 


Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu