Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 25 noiembrie 2020

Chiar sunt mandra de mine!


 Pfuai ce bine am dormit azi-noapte! Ca un nou-nascut. Dupa o noapte aproape alba, e bine ca am reusit sa gasesc linistea ca sa dorm linistita. 

Apropo de liniste, sunt mandra de mine ca prin oricate am trecut si oricat la un moment dat ma tenta, luna aceasta am sarbatorit 9 ani de cand nu mai fumez. :) Si da, e una dintre cele mai mari realizari ale mele. Am tinut frau tentantiei si ma bucur ca macar la acest capitol sunt campioana. Pentru mine e o mare realizare, in contextul in care mai toti cei din jur fumeaza. Si cu atat mai mult, cu cat tentatia e mai mare. Insa am stiut ca am renuntat asa de la sine si desi am avut momente cand credeam ca fumatul ma va ajuta poate sa ma calmez, mi-am dat seama ca niciodata nu m-au ajutat. A fost doar o rutina de care am scapat! Am inlocuit rutina cu altceva si am reusit sa tin in frau aceasta tentatia. Si daca pana acum nu m-am apucat de fumat, cu siguranta ca nu o voi mai face niciodata!

Imi dau seama ca acum stiind atat de multe despre metabolism, despre modul sanatos de a manca si a combina alimentele, pot sa ma mentin la kg la care am ajuns fara nici un fel de probleme. Am luat ceva kg serioase in timpul sarcinii datorita suplimentelor si probabil si a modului gresit de a combina alimentele. Insa suplimentele au avut cea mai mare parte din vina, cred eu, avand in vedere ca mancam putin. Vedeam ca prind proportii si la un moment dat chiar refuzam sa mai mananc, desi era constienta ca nu e ok ce fac. Nu e totuna ca organismul sa duca o sarcina la 30 de ani sau la 25 de ani. Se reface mai greu.

Nu a stiut nimeni sa ma indrume spre drumul corect, toti ziceau ca lucrurile se vor aseza de la sine. Insa nu a fost asa. Am incercat tot felul de programe de miscare, de alimentatie, insa acum 1 an si jumatate am descoperit cel care mi se potriveste cu adevarat! Datorita lui am invatat sa-mi cunosc organismul, sa nu-l mai stresez si sa stiu cum sa-l ajut. 

Cel mai mult faceam ca ma stresam in acest sens. De la o anumita varsta nu merge oricum, oricat am incerca sa credem ca e asa. Organismul sufera modificari, are alte nevoie, nu mai raspunde asa de repede ca inainte si atunci e clar ca trebuie sa gasesti cheia pentru echilibru.

Cu datele de acum cu siguranta ca nu as mai prinde proportii daca as mai astepta inca un copil. Sunt mandra ca macar voi stii sa-mi indrum fiica cand va fi insarcinata si nu doar atunci. Voi avea grija ca ea sa nu-si faca probleme din cauza greutatii niciodata! Nici acum nu are de ce, pentru ca ea e perfecta mea!



E musai sa spun si despre relatia cu fratele meu, care pare sa se indrepte. Acum vreo saptamana am avut un moment de explozie si i-am zis tot ce gandesc si ce simt in relatia cu el. La inceput a avut o reactie de a nu accepta ce ii spun, apoi a lasat tonalitatea jos si m-a ascultat pana la final. Azi am primti mesaj de la el, in care imi spunea ca le va face o vizita alor mei, deseara. Ii ziceam al telefon ca nu inteleg de ce pe mine nu ma intreaba atunci cand merge la Turda, in ideea sa ma ia si pe mine si mai mult de atat, drumul era practic un mod de a ne gasi timp impreuna, de a povesti. Pare ca ceva a inteles....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu