Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 26 noiembrie 2020

Daca nu azi,atunci cand?

 A prins bine discutia si cu fiica mea. De 3 zile la scoala e atenta si implicit stie sa raspunda la intrebari si e bucuroasa si ea. Nu mai e panicata,a inceput sa prinda curaj si e relaxata. Si ma bucur ca si in relatia cu ea lucrurile evolueaza frumos.

Chiar ieri seara imi spunea ca anul acesta vrea sa-mi cumpere ceva frumos de ziua mea,pe langa proiectul pe care abia astept sa-l vad. I-am spus ca si anul acesta vom face impreuna tortul de ziua noastra,iar ea era foarte entuziasmata si abia asteapta sa-l decoreze.

E primul an cand fiica mea se gandeste sa-mi cumpere ceva de ziua mea. M-am simtit emotionata,sincer. Mai ales ca la ea toate vin din suflet.

Si totodata e primul an cand nimeni nu m-a intrebat ce-mi doresc de ziua mea. :))

Sincer, nici nu as fi stiut ce sa le raspund... am fost cu gandurile in alta parte si pot sa spun ca-mi doresc sanatate,liniste si sa fiu suprinsa de gesturi din suflet. Atata tot.

Maine seara cea mica va merge intr-o minivacanta la ai mei. Ne va prinde bine la toti: eu ma decontez,chiar daca duminica voi fi la munca de dimineata pana seara,mama se va umple de bucurie,de energie si se va rupe de gandurile ei,se va destinde impreuna cu tata si cu Nico.

Eu sigur voi savura un film/serial,ma voi delecta cu un vin/o bere si categoric o baie fierbinte!

Voi asculta muzica,voi scrie,voi sta tolanita la tv,dar ma voi si plimba. Si probabil ca voi alege si cadourile de Mos Nicolae.

Anul acesta apropierea zilei mele de nastere am simtit-o diferit. Parca a venit in viteza,mare viteza,dar sunt pregatita sa ma bucur de tot!

Si am mai invatat ceva: sa daruiesc mai multa dragoste,fara sa ma gandesc la lucrurile trecute,la momentele intamplate: viata e prea ciudata, si uneori prea scurta ca sa tinem in noi egoism,rautate,sa purtam pica. Viata trebuie traita acum, si trebuie traita asa cum o simtim: cu maxima intensitate,fara sa mai existe “un dar”sau un “poate daca”...

Uneori nu avem mult la dispozitie sa facem ceva sau uneori nu putem face chiar atunci ceva,asa ca hai sa facem cand se poate,cand simtim si cand ne dorim! Sa oferim,sa iubim,sa imbratisam,sa spunem ce simtim si ce gandim. 

Daca nu azi,atunci cand?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu