Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 4 noiembrie 2020

Unde's doi puterea crește!


 Îmi place să testez produse noi, sunt volatilă,îmi plac experiențele inedite, care aduc un suflu nou. 

De fiecare data când vreau sa fac anumite investitți, fie că e vorba de electronice, electrocasnice sau chiar de suplimente alimentare, îmi place să aflu părerea celor care au probat/încercat deja produsele. Uneori recunosc că îmi place să fiu eu prima care își exprimă părerea.

Când vine vorba de anumite mărci, nu pot decât să fiu constantă și să revin ori de cate ori e nevoie tot la ei. Așa cum este vorba de cei de la Fares. 

De-a lungul timpului am încercat o mulțime de produse de la ei, de la ceaiuri, la diferite suplimente care să vină în completarea unei liniști interioare sau a unui somn odihnitor. Sunt printre puținii care știu să se mențină în topul preferințelor mele.

Acum câțiva ani țin minte că am fost racită și după un tratament cu un pumn de medicamente, am zis că e cazul să spun stop și să trec pe suplimente, pe siropuri, cât mai aproape de natură. Atunci am descoperit biomicinul și mi-am adus aminte că acasă la mama tot timpul luam biosept când eram mai mititei. Că până la urmă, natura e cea care ne oferă cele mai bune solutți și cele mai bune remedii. Ceaiul de patlagina, de cimbrișor, de tei, mereu se regăseau în sertarul nostru.Cele mai bune pentru imunitate erau din plantele oferite de Dumnezeu. 

Cum a venit deja sezonul rece, am început și eu o doză de suplimente alimentare pentru a-mi întări imunitatea. Vitamina C e sfântă, de altfel ea se regăsește în dieta mea zilnică, fără prea multe pauze. 

De când eram mică mereu ne luam vitamina C din fructe: din mere, corcoduțe, din maceșe, toamna. Ulterior am aflat cât e de sănatoasă cătina, așa că am inclus-o în lista scurtă. Și cu cât este mai naturală, organică și mai puțin sintetică, cu atât vitamina C își face mai bine treaba și întărește sistemul imunitar, pregătind organismul pentru duelul cu orice virus sau bacterii.

Eu am ales cea mai bună combinație de la Fares: Vitamina C cu măceșe și cătina. Și e bună pentru toată familia: atât pentru noi adulții, cât și pentru fiica mea. Și pentru că sunt comprimate masticabile, toată gașca le adoră.

Sunt foarte bune la gust, că-ți vine să iei mai mult decât doza recomandată ( 3-5 comprimate pe zi pentru noi adultii ), însă un comprimat conține min 200 mg vitamina C, asigurând 250% din Valoarea Nutritionala de Referință! Adică o doză suficientă pentru a susține sistemul imunitar.

Pe lângă vitamina C de la Fares, am zis să-mi susțin sistemul imunitar și cu un produs de care am aflat de putin timp, tot de la Fares: imunitate cu 7 ciuperci.



Este un alt produs cu un conținut 100% natural, fără adaosuri de arome sau alți aditivi.În plus, sunt capsule ușor de înghițit!

Am început cura pentru imunitate folosind capsulele de mai sus și îmi simt organismul mai energic și sunt convinsă că până revine primăvara voi merge pe combinația vitamina C și imunitate cu 7 ciuperci, combinația perfectă pentru un organism puternic.



Că vorba aceea: "unde's doi puterea crește"! Unde e Fares, e cu siguranță soluția perfectă pentru a remedia orice problemă sau pentru a-ți întării organismul și pentru a-l pregăti să facă față oricărei provocări. Până la urmă să previi e mai bine, decât să tratezi. Și cum în această perioadă stăm ceva mai "prost" la capitolul legume și fructe culese direct din grădină, atunci e bine să ne axăm pe suplimente care au tocmai acest rol: de a îndeplini rolul naturii.

Mie îmi place tare mult și ambalajul, fiind ușor de desfăcut și ușor de luat cu tine oriunde, mai ales dacă vrei să te rupi de cotidian și alegi să-ti petreci weekendul departe de oraș.

 Cu o asemenea echipă, sistemul meu imunitar va fi cel mai puternic!

Acest articol a fost scris pentru competiția SuperBlog 2020. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu