Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 3 ianuarie 2014

La multi ani!

La multi ani! Bine ne-am regasit in 2014! Nu prea imi vine sa cred ca s-au scurs atat de repede sarbatorile de iarna.A fost primul Craciun alaturi de mogaldeata, Nicoleta. A fost fara ezitare cel mai frumos Craciun de pana acum. Ne-am strans ca in fiecare an toata familia, am petrecut impreuna momente frumoase si ne-am bucurat de prezenta fiicei mele. Timp de 2 saptamani am fost eu, sotul meu si Nicoleta. Au fost 2 saptamani de-a dreptul magice. Am profitat impreuna de fiecare moment, am savuart fiecare clipa si am imortalizat-o in poze si in sufletele noastre. A fost primul Craciun impreuna ca un intreg de...3. :) 
Anul trecut doar ne imaginam cum va fi acest Craciun si-l asteptam cu mare bucurie. Am visat la momentele, pe care le-am trait la finalul anului trecut. Au fost niste sarbatori ideale. Cand zic ideale nu exagerez deloc. Am fost de toate: relaxare, liniste, zambete, bucurii, plimbare. Ne-am bucurat impreuna de chiar fiecare moment. Imi pare atat de rau ca timpul a trecut atat de repede...
Azi-dimineata cand m-am trezit, stiam ca voi fi doar eu cu Nicoleta pana dupa-amiaza. Eram asa de nostalgica dupa momentele petrecute alaturi de sotul meu. Asa ma simteam ca in prima zi de scoala., iar eu niciodata nu m-am simtit bine in...prima zi de scoala.
M-am simtit de parte lipsea cu adevarat ceva....si chiar lipseste. Pana dupa-amiaza. Deja e miezul zilei, mai este putin pana familia se reintregeste. Si vom profita din nou de timpul petrecut impreuna.
Cat a fost sotul meu acasa cu noi, nici nu am deschis laptopul. Pur si simplu, l-arm "arhivat". :) L-am pastrat pentru inceputul de an. Nici nu simteam nevoia sa-l deschid, aveam in fata mea oamenii pe care ii iubesc, aveam tot ce-mi doream.
Si am tot ce-mi doresc! Si totusi ce-mi doresc de la 2014? Sanatate pentru cei dragi mie si cat mai multe momente, zile cu sotul meu si cu Nicoleta. Acum suntem 3 in 1. :) Si suntem formula ideala pentru...iubire, intelegere si respect. :) Suntem si vom fi mereu!
Vom urma multe momente frumoase impreuna si le vom savura pe toate la intensitate maxima. Cu ce sa incepem acest nou an? Cu zambetul pe buze, cu sufletul impacat, curat si cu o piesa buna! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu