Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 10 ianuarie 2014

Prima codita :)

Pitica mea nu mai vrea sa stea pe spate, vrea mai nou sa stea si ea in...fundic. :) O iau de manute si se ridica singura din pozitia de pe spate, in sezut. Cate noutati aduce fiecare zi. Cate bucurii pentru mine. Stau si o privesc cand doarme, am grija de visele ei.
Nicole, cum ii mai spun, este cea mai minunata fetita. Este extrem de cuminte, vesela, energica si evident este cea mai mare bucurie a mea. Pot sa spun ca ea este cea mai mare realizare a mea!
Asa e de dulce cu dintisorii ei. Pai da, avem 2 dintisori, inainte de a trece in luna a 5-a de viata. Deja 5 luni s-au scurs din viata mea alaturi de ea. Inmagazinez in sufletul meu fiecare atingere a ei, fiecare privire, fiecare ras si suras, fiecare lacrima si fiecare chemare.
Avem deja si prima codita. :) 

Prima codita a venit la pachet cu primii 2 dintisori. :) Nicoleta este copia mea fidela. Ma uit la ea si ma vad pe mine cand eram mica. Nu doar eu ma vad, ci si parintii mei.
Inchei postarea mea cu o piesa foarte frumoasa. Dedicatie pentru fiica mea. :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu