Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 28 ianuarie 2014

Mi-e dor....

Mi-e dor uneori de...radio. Am mai avut de a "face" cu el, acum putina vreme. E drept ca a fost pentru o ora maxima.Cred ca daca m-ai pune maine sa fac emisiuni la radio, as putea sa vorbesc la microfon de dimineata pana seara. Evident ca as avea pauzele de...schimbat scutece, de joaca si de alaptat. :)) Meseria de mama nu as ignora-o. Ea este cea mai importanta. :)
Revenind la radio, imi aduc aminte de topul pe care-l realizam, de Drive On, emsiunea mea zilnica, si mi-e dor de mine in fata microfonului. Mi-e dor sa ma...aud, sa ma auzi si sa fiu alaturi de ascultatori...in direct.
Drive On a fost puiul meu, care mi-a adus momente frumoase, mi-a adus emotii, cam de toate. Drive On a murit, atunci cand am plecat eu. Nici nu avea cum sa continue fara mine. Eu i-am dat viata, eu am adus la tacere acea emisiune.
Adevarul e ca atunci cand te apuci de radio si iubesti ce faci, cam greu sa nu-ti licareasca ochii cand te regandesti ca ai putea sa fii din nou in fata microfonului. 
Imi aduc aminte si de Top Airplay Transilvania, aceeasi emisiune care a murit atunci cand eu am plecat din fata microfonului. Cateodata imi vine sa ma apuc din nou...de radio. Probabil ca as face-o oricand cu mare placere.Radioul este marea mea dragoste. Intre timp, in viata mea a reaparut o alta mai...mare dragoste...Nicoleta. :)
Adevarul e ca de multa vreme nu m-am mai...reascultat. De fapt, mi s-a intamplat sa ma aduc in...mall. Eram vocea din spatele unei reclame. :)
Cred ca intr-o zi am sa caut in arhiva emisiunilor radio si am sa ma...reascult la ..Drive On, Top Airplay Transilvania si...Dimineata la patrat. :)
Cat timp imi alung eu nostalgia...radioului, iti ofer si tie o doza...de muzica...buna. :)
P.S: Ascult piesa pe repeat de vreo...3 zile. :) I love it!!!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu