Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 21 ianuarie 2014

Intra in comunitatea bloggerilor!

Anul trecut dupa ce s-a nascut pitica mea, luand eu laptopul si postand pe blog, m-am gandit sa caut si site-uri, care ofera premii pentru...bloggeri. Asa ca am ajuns pe site-ul celor de la BlogAwards, http://www.blogawards.ro/. 
Eram extrem de incantata de faptul ca poti castiga multe premii. Mi-au placut temele propuse, asa ca mi-am facut si eu cont si m-am apucat de scris pe blog, raspunzand provocarilor celor de la BlogAwards. In timp ce marcam eu cerintele temelor propuse, ma bucuram ca pot sa particip la concursuri ce au ca premii tablete, vouchere, etc.
Imi doresc sa castig o tableta oferita de cei de la Allview, ca sa pot raspunde provocarilor celor de la BlogAwards, in timp ce stau langa pitica mea, in timp ce calc haine sau chiar gatesc.Astfel ca nu voi mai lasa inspiratia sa zboare, fara sa ma folosesc de ea. Ce fel de tableta imi doresc? Cea care este oferita ca premiu, intr-una dintre campaniile BlogAwards. 
Aceasta este!
Sursa: http://allview.ro/produse/tablete-pc/lista-tablete-pc/viva-q7/descriere/
Nu-i asa ca arata exceptional si aceasta tableta?
Sursa: http://allview.ro/produse/tablete-pc/lista-tablete-pc/2-speed-quad/descriere/
Nu doar ca arata bine tableta, dar te ajuta sa-ti indeplinesti sarcinile zilnice, printre care si sa participi la campaniile BlogAwards. :) Pe langa designul atractiv, tableta celor de la Allview, are si performante notabile, oferite de procesorul Quad Core de 1 Ghz. In plus, nu trebuie sa-ti faci problema ca bateria tabletei se va termina inainte ca tu sa postezi articolul tau la campaniile BlogAwards. Cei de la Allview au avut grija ca tu sa-ti termini intotdeauna sarcinile incepute. Vorba aceea: Allview nu se joaca cu jumatati de masura! :)
Ce-mi place la noul site BlogAwards? In primul interfata site-ului: afli la primul click, care sunt premiile pe care le poti castiga, daca participi la campaniile active propuse pe http://www.blogawards.ro/. E foarte usor sa accesezi site-ul si de pe mobil. Ai parte de un meniu simplu, de unde poti selecta acea categorie pe care ti-o doresti: campanii active, castigatori sau chiar campanii incheiate. Nu trebuie sa strabati toate informatiile, ca sa afli ce-ti doresti. E usor astfel sa ajungi in...directia dorita. :)
Recunosc ca-mi place mult si smartphone-ul oferit in noua campanie BlogAwards si pus la bataie de Allview.
Cred ca nu exista campanie lansata de cei de la BlogAwards, in care sa nu te poti duela in cuvinte cu ceilalti bloggeri din comunitate. E drept ca ai concurenta serioasa, dar nu e mai frumos sa lupti din greu si sa castigi, dupa ce ai participat alaturi de alte sute de alti bloggeri? Eu zic ca reusita e mult mai dulce. ;) In plus, fiecare reusita este recompensata cu premii, substantiale: tablete, smartphone-uri, vouchere oferite de diferite site-uri populare din Romania. :)
Sa nu uitam ca repetitia este mama invataturii. Asa ca, chiar daca nu ai castigat la nici o campanie pana acum, nu e cazul sa renunti, niciodata nu se stie. In plus, scriind iti formezi un stil propriu. 
BlogAwards iti ofera posibilitatea sa faci parte dintr-o comunitate de sute de bloggeri, care au cu tine cel putin un punct comun: toti participa la campaniile active oferite de www.blogawards.ro. 


 

Un comentariu:

  1. Salutare tuturor!
    Va recomand si eu blogul meu: http://www.totusi-iubirea.blogspot.ro/
    Sper sa va placa daca il veti vizita! :)

    RăspundețiȘtergere