Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 30 ianuarie 2014

Povesti magice vol 1 !

Eu si Adi, fostul meu coleg de radio, am dat viata...povestilor. O idee de-a mea, care s-a concretizat si ma bucur enorm! E doar una, dintr-o serie lunga, care va urma.
Astfel ca "Povesti magice" vol 1, a prins viata; are voci, desene, are tot ce trebuie. E un cd realizat cu mare drag pentru copii. Ii multumim si sotiei lui Adi, Anamaria pentru ajutorul oferit.
Despre ce este vorba? Imaginile si vocile, zic eu ca vorbesc de la sine.
Daca iti doresti si tu cd-ul pentru copilul tau, al vecinului, al fratelui tau sau poate chiar pentru tine, nu ezita sa ne contactezi. :) Asa vei reusi sa patrunzi in lumea minunata a povestilor magice.








2 comentarii:

  1. Foarte frumos! Arata foarte bine! Sigur se vor bucura copilasii cand vor asculta Cd-ul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! :) Daca vrei si tu, nu ezita. :)

    RăspundețiȘtergere