Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 17 ianuarie 2014

Fiecare zi zambind!

Ma uit in fiecare zi la fiica mea si nu-mi vine sa cred de multe ori ce minunatie am langa mine. Atunci cand simt ca traiesc un vis, o iau repede in brate pe pitica mea si o strang tare la piept. Ea mereu imi zambeste. Are un zambet si o bucurie in ochisorii ei, incat ma topesc de fiecara data cand ma priveste.
E minunata evolutia ei. Fiecare atingere si strangere a ei de mana, imi trezeste canalul lacrimar, si fara sa vreau scap cateva picaturi umede pe obraz.
Nu am crezut ca sentimentul de a fi parinte, de a fi mama este atat de minunat, atat de puternic si atat de frumos. Nicoleta ma va avea langa ea, ori de cate ori are nevoie de mine si nu numai...chiar si atunci cand va creste mai mare, si va avea momentele ei de adolescent rebel.
Imi aduc aminte de mine la anii adolescentei...parca era ieri. Vreau ca tot ce mi-am dorit eu sufleteste sa aiba ea. Vreau sa fiu langa ea cu orice pret si voi fi. Ea este cea mai importanta persoana din viata mea!
Ea este parte din mine, de fapt sunt eu...in oglinda. Ea va avea parul lung, asa cum eu nu l-am avut cand am fost mica, ea nu va trebui sa rosteasca nici un cuvant, eu voi stii ca trebuie sa o strang in brate, sa o iau de mana, sa fug la ea, atunci cand chemarea ei ma striga. Indiferent cati ani va avea, indiferent de ce va avea nevoie de mine, eu ii voi asculta chemarea si voi raspunde apelului ei emotional.
Au fost multe momente cand am avut nevoie de mama mea, si cand a trebuit sa-mi suprim trairile, pentru ca ea era departe, iar eu nu puteam sa-mi deschis sufletul. Mi-as fi dorit ca anul trecut cand am nascut-o pe Nicoleta sa fie alaturi de mine.
Eu nu vreau ca fiica mea sa-si innece trairile in lacrimi,sau sa traiasca anumite momente...singura. Vreau sa fiu cu ea, langa ea si asa va fi! Viata mea este completa de cand a aparut Nicoleta in viata mea. Ea este cea pentru care fiecare zi este minunata, este ea pentru care sufletul meu zambeste zilnic, ea este motivul pentru care fericirea a incheiat contract cu mine!
Profit de fiecare clipa alaturi de ea, pt ca timpul trece si nu vreau sa regret nimic!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu