Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 15 ianuarie 2014

Tehnologia, la extreme!

Incetul cu incetul m-am obisnuit sa dispun de metode tehnologice, care de care mai...interesante. Am inceput prin a folosi telefonul mobil abia in primul an de facultate, au trecut cam 10 de ani de atunci. De atunci si pana astazi m-am trezit cu internet oricand, laptop,sistem audio suround, ipod, smartphone, televizor inteligent, cuptor cu microunde, masina de spalat, care ma atentioneaza sonor cand a terminat programul si pe care o pot programa sa-si faca datoria de...."spalatoreasa" casei. :)
M-am trezit ca am casa invadata de o multitudine de aparate care mi-au usurat munca, m-au ajutat sa-mi fac treaba extrem de bine.
Imi aduc aminte cat de dificil era sa speli haine cu mana. Pur si simplu, era o adevarata...tehnologie manuala, care uneori mai dadea...gres; ba uitai sa clatesti bine hainele, ba nu reuseai sa storci suficient de tare, incat sa nu te trezesti cu mici balti prin casa.
Ma intrebam intr-una din zilele trecute, cum ar fi sa nu am la dispozitie oricand internet, tv cablul. Curiozitatea mi-a fost...indeplinita de catre firma, care-mi furnizeaza servicii de internet si cablu. Asa ca, am ramas fara internet o zi intreaga. E ciudat, dar imi lipsea extrem de mult. Eram dintr-odata curioasa ce s-a mai intamplat in lumea virtuala. Curiozitatea mea a fost atat de mare, incat mi-am folosit internetul mobil, cam tot ce aveam intr-o luna....intr-o singura zi. :)) E drept ca intre reprizele de butonat smartphone-ul, mi-am aruncat privirea printre cartile din biblioteca si m-am trezit citind. Atunci mi-am dat seama ca e minunat sa mai si rasfoiesti filele din carti, nu doar paginile de net.
E ciudat ca am ajuns dependenta 100% de tehnologie, de lumea virtuala si nu doar. Noutatile din lumea virtuala le gasesti pe http://www.digipedia.ro/.
Ma gandeam ca viata fara muzica, ar fi prea....linistita. Ar fi cu siguranta pentru mine, chiar muta si chiar extrem de...agitata. Ciudat, dar asa simt eu. Pot sa stau in liniste, doar noaptea, in rest tot timpul trebuie sa-mi fie incantata urechea de cantece. E drept ca asa am fost invatata de mica, cand eram mare fan... discuri, pe care le ascultam la pick-up. 
Daca stau bine sa ma gandesc, m-am nascut cu tehnologia langa mine, pentru ca si atunci aveam acces la informatie, insa sub o alta forma: televizorul, radioul si ziarele tiparite erau principala sursa de informare.
Sincera sa fiu, de multe ori urasc de-a dreptul ridicolul creat de tehnologie. De ce? Pentru ca am ajuns sa stiu tot ce fac cei din jur, accesand retelele de socializare. Aproape ca nici nu mai trebuie sa folosesc telefonul, ca sa aflu noutatile.
De fiecare data cand merg in concediu, uit de telefonul mobil, pentru ca de fiecare data, plec din tara. Motiv ca sa iau o pauza de la...tehnologie. Atunci imi dau seama cat e de minunat sa nu porti cu tine telefonul mobil, sa nu devii sclavul lui. Pana la urma, cam asta suntem. In acelasi timp, sursele tehnologice ne ajuta sa iesim din...diferite impasuri.
Au fost cateva momente cand, fiind in cautarea unei locatii, m-am bucurat ca am la dispozite internet, smartphone-ul si toata tehnologia necesara, ca sa gasesc destinatia mea.
E drept ca accesul la tehnologie inseamna si costuri mai mari: reparatii, facturi. Distractia costa, indiferent cum se numeste ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu