Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 17 ianuarie 2014

In culori

Fiecare an incepe cu trasari de planuri, cu ganduri si vise. Daca nu ai visa, atunci pentru ce ai lupta? M-am intrebat care este cel mai mare vis al meu. Anul trecut l-am descoperit: sa fiu mama. Va ramane intotdeauna si pentru totdeauna. Este cu siguranta cel mai solicitant job, pentru ca 24 din 24 de ore trebuie sa fii mereu la...datorie. :) O datorie frumoasa, care imbina lacrimi de fericire cu zambete, cu ganduri si planuri. Fiecare zi este diferita, asa ca jobul, pe care l-am "castigat" anul trecut, este cel mai frumos si este un job la care te prezinti cu mare bucurie. Este jobul ideal. Este un job in care ai de toate: impliniri, zambete, sunete placute, sunete necunoscute, priviri dulci. Ai multe de exploarat, ai multe de aflat. Practic in fiecare zi inveti cate ceva. Te descoperi pe tine, descoperi o persoana, care pana mai ieri nu ai vazut-o.
Sa fii mama este o provocare. In primul rand pentru tine ca persoana, si apoi pentru puiul tau de om. Trebuie sa descoperi tot ce-i place, sa intuiesti care sunt urmatorii pasi imaginari pe care ii va face. Asa ca spatiul meu de lucru este extrem de...larg. Practic este toata casa. Este spatiul de lucru perfect, in care tinuta este una comoda.
Nu am o ora la care trebuie sa fiu la job, sunt la job in fiecare minut si totusi este ca si cum as fi in concediu. Un concediu diferit, in care relaxarea mea inseamna....distractia piticutei mele. Este o altfel de relaxare, asa cum sa fii mama este un...altfel de job. 
Urmatoarea perioada va fi o noua provocare, in care voi avea nevoie de imaginatie, pentru a incropi pe o foaie de hartie, personajele care sa intruchipeze cat mai multe animale...reale. Pentru asta voi avea nevoie de ...o agenda. In primul rand, o agenda, ca sa nu uit sirul animalelor pe care trebuie sa le pun in sceneta copilariei.
Asa ca ma voi inarma cu hartie colorata, pe care voi incerca sa desenez cu ajutorul cariocilor cele mai inspirate animalute. 
Sceneta va cuprinde animale domestice si bineinteles si salbatice. Toate vor face parte din povestea unica a ...fetitei mele. Dupa ce vom trece de capitolul animale, va urma un capitolul primaverii. In care impreuna vom descoperi ca fiecare floare este speciala. Cei de la www.depozituldepapetarie.ro imi vor fi de mare ajutor. Ei imi vor furniza materia prima, pentru ca eu sa reusesc sa intruchipez cele mai vesele personaje.
Adevarata provocare este sa-i demonstrez fetitei mele ca totusi, chiar si cu o...floare se face primavara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu