Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 8 aprilie 2014

“Cum imi exprim personalitatea prin haine”

Atatia oameni, atatea moduri de asortare a articolelor vestimentare, atatea personalitati. Modul in care te imbraci, spune multe despre tine, despre personalitatea ta. Nu e de mirare, de ce alegi anumite tipuri de haine. Sunt cele care exprima caracterul tau, sunt cele in care te regasesti si sunt cele care transmit un mesaj celor din jur.
De cate ori nu ai ales tinuta, culorile tinutei in functie de starea de spirit? Cu siguranta ca in fiecare dimineata faci acest lucru. Nu e de mirare de ce poate astazi te simti bine intr-o combinatie de articole vestimentare, iar maine in cu totul alte haine.
Fiecare dintre noi suntem diferiti, daca nu ar fi asa am umbla toti cu aceleasi tipuri de haine, aceleasi culori, iar meseria de designer vestimentar nu ar fi atat de cautata.
Te intrebi ce as purta eu? Hai sa-ti arat mai bine! 

Rochie Baum und Pferdgarten


Rochie Baum und Pferdgarten





Mi-a placut extrem de mult croiala, culoarea evident ( albastrul fiind culoarea mea preferata ) si materialul. Este exact rochia care se potriveste personalitatii mele si pe care as purta-o zilnic cu mare placere. In aceasta rochie m-as simti in pielea mea si m-as simti feminina in fiecare moment. Este genul de rochie misterioasa, care iti ofera romantism, senzualitate. Cam tot ce are nevoie o femeie.
La aceasta rochie as asorta aceasta pereche de cercei.

Cercei Black Dream


I-am gasit pe http://wardrobeb.ro/cercei-din-argint-suflat-cu-aur-si-detaliu-din-material-textil-hop-hop-hop.html?___SID=U si sunt exact genul de cercei care mi-ar oferi visul frumos al primaverii, intr-o rochie albastra, de mana alaturi de barbatul iubit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu