Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 14 aprilie 2014

“Daca as putea zbura chiar acum undeva, m-as duce in...”

Uneori ne saturam de acelasi cotidian, vrem sa evadam si sa ajungem acolo unde ne simtim cel mai bine. De foarte multe ori alegem casa parinteasca, altereori alegem o destinatie de vacanta. Da, in vacanta de regula uitam de griji, de tot ce ne-ar putea strica bunadispozitie, de tot ce ar putea sa dauneze optimismului si zambetului.
Ma uit pe geam, privesc spre cer si nu vad decat nori. Bine ca macar acest peisaj face parte doar din atmosfera de afara si nu din cea din casa mea. Visez acum spre un tinut indepartat, spre soare, nisip, spre briza marii sau a oceanului, spre un cer senin, spre o caldura care sa-mi topeasca orice grija. Daca as putea sa zbor sau sa ma teleportez, as pleca in Bali. Tinutul visurilor mele! Chiar as simti ca am ajuns in paradis. 
M-as lasa mangaita de razele aurii ale soarelui, m-as plimba pe nisipul fierbinte si m-as racori in valurile albastre ale marii. As privi ore in sir albastrul imens al marii si al cerului. As inchide ochii si as asculta cum marea imi spune cea mai frumoasa poveste. Vantul mi-ar sopti din cand in cand ca traiesc visul unei zile de vara!
Inainte de a zbura spre Bali, as face un popas in Turcia, tara mea de suflet. As lua avionul si as decola direct spre Antalya. Am si gasit intre timp bilet pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Antalya.html.
Visul unei zile fierbinti ar incepe cu...Turcia. As continua apoi cu o plimbare in orasul iubirii, Paris. 

http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Paris.html
Mi-ar placea sa trec si prin Viena. Pe http://www.bileteavion.ro/bilete_avion_Bucuresti_Viena.html am gasit biletul de avion spre destinatia mea. 
As trai cele mai frumoase clipe, m-as lasa sedusa pentru o zi  de ambiante diferite  in tari minunate. Nu m-as mai gandi la absolut nimic, daca as putea sa zbor despre destinatiile mult visate.


Inceputul si finalul unei singure zi ar fi de nota 10!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu