Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

marți, 15 aprilie 2014

“Daca as putea calatori in anul 1814, as lua cu mine …”

De foarte multe ori m-am intrebat ce as lua cu mine, daca as avea la dispozitie 5 minute sa plec din casa. Pai, prima pe lista ar fi fiica mea, apoi telefonul, actele si cateva gagdeturi extrem de folositoare. Ma uit in jur, imi aduc aminte ce aveam noi la dispozitie cand eram mititei si ma intreb oare ce gagdeturi vom avea peste 15 ani. 
Cum ar fi fost lumea daca in 1814 cei care au trait acele timpuri dispuneau de tot ce avem noi acum? Cu siguranta ca multe s-ar simplifica. Daca m-as intoarce in trecutul indepartat, cam pe la inceputul anilor 1800, mai precis in 1814, as lua cu mine cuptorul cu microunde, plita electrica, masina de spalat, laptopul si fierul de calcat. La vremea aceea nu existau atatea posibilitati de a gati, de a te relaxa, de a fi mereu "apretat" si nici de a incalzi diversele mancaruri. Evident ca masina de spalat mi-ar prinde extrem de bine sa fiu mereu cu haine mereu curate.
Laptopul second gasit pe http://www.abdcomputer.ro/laptop-second-hand/dell/4470-e6410-14-inch-i5-520m-2-4ghz-4gb-ddr3-250-gb/ m-ar ajuta sa imi mentin blogul activ, dar si sa comunic cu prietenii mei, chiar si la 1814. Acesta este laptopul.

http://www.abdcomputer.ro/laptop-second-hand/dell/4470-e6410-14-inch-i5-520m-2-4ghz-4gb-ddr3-250-gb/

M-as rasfata si cu cate o carte electronica din cand in cand, asa ca mi-ar prinde bine acest ebook reader.

http://www.abdcomputer.ro/ebook-readere/amazon/3404-kindle-touch-4gb-d01200-usb-charger-produs-second-hand/
 Pe http://www.abdcomputer.ro/ebook-readere/amazon/3404-kindle-touch-4gb-d01200-usb-charger-produs-second-hand/ l-am gasit pe cititorul de carti electronice. Cred ca locuitorii vremurilor de la 1814 ar fi extrem de incantati sa stie ca pot parcurge cartea citita in doar cateva atingeri de ecran.
Avand la dispozitie toate "ustensilele" tehnologice, calatoria in timp poate incepe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu