Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 11 aprilie 2014

“Micul meu succes in gradinarit”

Intotdeauna legumele proaspat culese vor avea gustul desavarsit si ne vor ajuta sa dam o savoare minunata mancarii. Eu de regula ador sa folosesc tot felul de condimente proaspete. Sunt un mic gradinar de apartament. Cum fac ca sa am tot timpul condimente proaspete? Pun seminte in ghiveci si indiferent de anotimp mereu am frunze verzi, pe care le folosesc ulterior pentru a crea cele mai gustoase mancaruri.
Pe langa condimente, in fiecare primavara imi creez gradina mea de apartament pe balcon. In fiecare an seaman in ghiveci seminte de rosii, cum ar fi acestea.
http://www.covera.ro/casa-gradina/gradinarit-exterior-interior/seminte-legume/seminte-rosii-buzau-50-primasem-0-50-g_3115/
E minunat sa mergi pe balcon si sa-ti culegi propria rosie, pe care sa o mananci ca atare sau in diferite combinatii cu alte legume. 
Fiindca sunt innebunita dupa castraveti imi creez propria recolta, pe balcon. Balconul este mica mea gradina.
Anul acesta voi semana intr-un ghiveci astfel de castraveti.

http://www.covera.ro/casa-gradina/gradinarit-exterior-interior/seminte-legume/seminte-castraveti-rainer-pickling-primasem-2-g_3263/
 
Anul acesta mi-am propus sa fac si experimente noi. Fiindca gladiolele sunt florile care mereu isi deschid petalele in aproprierea zilei de nastere a mamei mele, voi cumpara cativa bulbi si-i voi creste la mine pe balcon.
As vrea sa-i ofer mamei mele macar o gladiola din productia proprie. M-as bucura extrem de mult sa am o multitudine de gladiole, ca si acestea.

http://www.covera.ro/casa-gradina/gradinarit-exterior-interior/bulbi-flori/bulbi-gladiole-white-prosperity-holland-park-10-buc_4040/
Sunt atat de multe flori pe care poti si tu sa le cresti in balcon, in gradina ta, in spatiul verde din fata blocului, incat e greu sa te decizi ce sa alegi. Pe www.covera.ro gasesti tot ce-ti doresti la preturi foarte bune. Dintr-o data te vei transforma intr-un gradinar de succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu