Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 11 aprilie 2014

“Daca as putea, as interzice culoarea …”

Primavara se numara culorile vii din tinutele noastre. O data ce soarele a primit prioritate, caldura degajata de acesta ne determina sa arhivam tinutele groase si cizmele. E timpul pentru culorile pastelate si pentru hainele subtiri. E drept ca atunci cand spun culori pastelate, nu ma refer la acel auriu, pe care l-as interzice daca as putea. Mi se pare extrem de oribil. Am vazut atat de multe domnisoare purtand gegi aurii sau accesorizate cu tot felul de fermoare aurii, incat nu ma mira de ce trebuie sa folosesc mai des ochelarii de vedere.  Cand ceva nu arata bine iti sare in ochi. Nu inseamna ca daca porti o culoare tipatoare, iti sta si bine. E clar, vrei sa atragi atentia, dar in cazul auriului nu faci decat sa te ironezi singura.
Indiferent de tinuta pe care as alege-o pentru aceasta primavara, fusta, rochie, pantaloni, as opta pentru aceasta pereche de pantofi.
http://asortie.ro/dama/pantofi/pantofi-dama-186.html
Primavara aceasta ma asortez cu cei de la Asortie.ro. Perechea de pantofi de mai sus am gasit-o pe http://asortie.ro/dama/pantofi/pantofi-dama-186.html
Trebuie sa fim feminine in orice anotimp, cu atat mai mult in anotimpul in care avem prioritate la haine subtiri si tocuri inalte. :)
Cum vara este tot mai aproape, mi-am ales si o pereche de sandale pe care sa o port la orice tinuta. Acestea sunt.
http://asortie.ro/dama/sandale/sandale-dama-26.html
Sandalele sunt cu siguranta extrem de comode, avand in vedere talpa. In plus, imi place si combinatia de alb cu negru, de pe talpa. Cat costa aceasta pereche de sandale? Uita-te aici! Ii gasesti acum la promotie.
Cu asemenea incaltari primavara poate incepe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu