Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 17 aprilie 2014

Spune stop caderii parului cu Himalaya!

E minunat sa devii mama. Viata ta incepe sa se schimbe total intr-un ritm frumos si zilnic diferit. De regula, dupa ce nasti parul incepe sa cada. Si nu cateva fire pe zi, ci sute de fire. Evident ca-ti faci probleme si incerci sa cauti remedii. Atunci cand si alaptezi trebuie sa fii foarte atenta la tratamentul pe care l-ai ales impotriva caderii parului. Cel mai simplu mod de a stopa caderea parului este folosirea unui sampon. Cautand un sampon care sa contina ingrediente naturale, am gasit produsul celor de la Himalaya pe http://www.hboutique.ro/produse/cosmetice-naturale/ingrijire-par/tratament/Sampon-impotriva-caderii-parului-335-200-ml.

http://www.hboutique.ro/produse/cosmetice-naturale/ingrijire-par/tratament/Sampon-impotriva-caderii-parului-335-200-ml
Am folosit produse marca Himalaya la pitica mea. In perioada in care au inceput colicil , i-am dat Bonnisan si a ajutat-o sa elimine gazele. Astfel ca fetita mea dupa o zi in care a avut probleme cu gazele din stomac, a si uitat de colici. Pe langa Bonnisan, administrat pe calea orala, am folosit  si samponul delicat pentru copii tot de la Himalaya.

http://www.hboutique.ro/produse/cosmetice-naturale-copii/Sampon-delicat-pentru-bebelusi-6036-200ml
La ce par mare are fetita mea, nici nu puteam sa nu aleg un sampon delicat pentru ea. 
Am aruncat o privire pe pagina http://www.hboutique.ro/ si am descoperit alte produse pe care le voi incerca, printre care si Ayurslim, pastilele care ma vor ajuta sa renunt la kilogramele acumulate in plus, in timpul sarcinii. De ce as alege aceste pastile in detrimentul altora? Simplu: acestea sunt naturale si nu au reactii adverse. Voi putea sa mananc in continuare, fara sa apelez la tot felul de diete.
Am fost extrem de multumita de produsele Himalya si sunt convinsa ca nu ma vor dezamagi, nici de acum ianinte.

2 comentarii:

  1. Hello to every body, it's my first visit of this weblog; this blog contains awesome and in fact excellent material in favor of visitors.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello! I'm glad that you enjoy it. I hope i will be back. :) Have a nice day!

    RăspundețiȘtergere