Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri"
Nu se plateste taxa, nici de stationare, nici de oprire.

joi, 21 noiembrie 2013

O mogaldeata vesela!

Sa fii parinte e minunat, de altfel e cel mai frumos sentiment..."inventat". Buburuza mea a trecut de 3 luni si o saptamana. E un copil extrem de minute, foarte frumos si pe zi ce trece mai curios. In plus e extrem de povestitoare si energica. Ma intreb cu cine seamana oare. :)
Fiecare zi alaturi de Nicoleta este o bucurie imensa, este un sentiment extrem de puternic, pe care nu-l pot compara cu absolut nimic altceva. :) De fapt as putea sa-l compar cu ceva: cu un sentiment atat de placut, de ma determina sa zambesc non-stop, indiferent cat de multa oboseala am acumulat. De altfel nici o mai pun la socoteala oboseala, ea este inlocuita de lucruri atat de frumoase. In fiecare zi, micuta mea vine cu noutati: un sunet nou, un gest nou. :) Deja vrea sa se ridice in fundulet, asa de puternica e ca, stand la mine in brate reuseste sa se ridice de tot. 
Atat de frumos rade! Cu atat de mare pofta, incat ma face si pe mine sa rad! Nicoleta e un copil care isi dezvolta deja personalitatea! E un copil cald, cu o privire vesela, e extrem de energica si e doza de care ai nevoie, pt ca fiecare zi sa fie unica si incredibil de buna! 
De ceva vreme, a inceput sa-i placa si baita de seara, nu ar mai iesi din apa, deja a inceput sa dea energic din picioruse in apa. In plus, e copia xerox a mea, de cand eram eu mica. :)
Mogaldeata ( 3 luni si 9 zile) , azi, la cantarire :))


Eu ( la 3 luni )  si mama mea :)
Nicoleta, mogaldeata mea e cel mai dulce moment al zilei si al vietii mele! Sunt extrem de fericita ca face parte din viata mea, ca e sufletul meu, ca e cel mai de pret omulet! Sa fii mama e cel mai frumos sentiment!

Pentru pitica mea, ceva care ii place mult de tot! ( are gusturi bune la muzica, nici nu se putea altfel.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu