Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 15 noiembrie 2013

Bijuteriile sufletului tau!

Sa primesti un cadou este un mod frumos, prin care cineva te poate surprinde. Ca sa oferi nu trebuie sa fie o ocazie speciala: poti sa oferi un zambet, poti sa oferi o imbratisare, fara ca azi sa fie ziua de nastere a persoanei respective. Nu trebuie sa facem gesturi din suflet, doar in anumite date din calendar. Putem face gesturi placute in orice zi din an. Ba, mai mult decat atat, daca oferim de exemplu, luni, doar pentru ca asa am simtit, acea persoana va fi extrem de surprinsa  intr-un mod placut.
Mereu luna decembrie este pentru mine prilejul perfect sa ofer celor din jur lucruri, pe care si le doreau, poate tot anul. Craciunul este mereu momentul oportun sa fim suprinzatori.
Ma gandeam ca anul acesta sa-i ofer mamei mele de Craciun o bijuterie, asa am inceput sa testez piata. Am gasit un magazin cu bijuterii,care mi-a atras atentia si am dat peste cadoul perfect pentru persoana draga mie: cercei placati cu aur de 18 k cu pandantiv in forma de inimioara (0.9/0.5 cm) cu piatra zirconia neagra. Sunt minunati! Adevarul e ca imi plac, asa de mult, incat imi voi face si mie cadou de Craciun o astfel de pereche de cercei, insa cu piatra alba. :)
Nu-i asa ca sunt deosebit de frumosi?
 Bun. Pentru mama am gasit cadoul perfect. Uitandu-ma la ceasuri, am gasit cadoul potrivit si pentru sotul meu. Un ceas de mana: Omax de la Quartz.Nu de alta, dar niciodata nu l-am vazut purtand la mana un ceas. Poate de acum o va face. :)


Sunt atat de multe bijuterii frumoase, incat nici nu stii ce sa alegi. Pe toate le-ai cumpara. Pentru mine, am mai ales inca un inel placat cu aur galben si alb de 18 k cu pietre zirconia, model: 3 inele legate si care arata cam asa:




Pentru sotia fratelui meu voi alege cu siguranta un set de bijuterii de argint
Cadourile sunt deja puse deoparte, nu mai lipseste decat sa vina Craciunul!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu