Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 11 noiembrie 2013

Calatorie virtuala prin Vila Alpin din Straja :)

Un sejur la munte e binevenit in orice anotimp: fie iarna, fie vara. Zona Straja e foarte frumoasa, din ce am vazut pe internet, pentru ca nu am fost niciodata in acea zona. Ca sa ma convinga o vila/casa de vacanta/hotel sa-mi fac rezervare, trebuie categoric sa vina cu servicii de calitate, asta insemnand camera curata dotata cu minumul de confort ( baie curata, asternuturi curate, camera intretinuta). In plus, drumul pana la vila cu pricina, e obligatoriu sa fiu accesibil. In cazul Vilei Alpin e usor de ajuns, cu masina, cu telescaunul.
In primul rand, cand vrei sa te cazezi undeva, te intereseaza pretul pe noapte a unei camere, dar si  pachetul oferit, chiar extraoptiunile pretului de cazare. Imi place ca atunci cand accesezi site-ul celor de la Vila Alpin ai parte de optiunile de cazare, chiar pe interfata site-ului. Ce nu-mi place la prima vizita virtuala este aspectul site-ului, fara culoare, fara dinamica. In plus programul turistic, nu prea are ce sa caute chiar pe prima pagina. Prea multe informatii. Parca as vrea mai multe imagini, mai multa culoare atunci cand intru pe site-ul celor de la Vila Alpin. 
Dupa ce am vizualizat ofertele de cazare, pentru un sejur la Straja, arunc o privire asupra conditiilor de cazare: cum arata camera, restaurantul si care sunt optiunile de relaxare, pe care le am: cum ajung la partiile de ski, cum arata ele si ce activitati pot sa mai practic, atunci cand aleg sa merg intr-un catonament la Straja, vara, cand nu prea este zapada. Imi place cum arata camera, baia, restaurantul de la Vila Alpin din Straja.
Ce nu-mi place este exteriorul vilei. Deloc primitor. Mi-ar placea sa vad o parcare frumos amenajata, sa vad niste brazi, niste rondouri, care in anotimpul cald sa fie colorate de florile sezonului. Legat de site-ul celor de la Vila Alplin, nu-mi place ca atunci cand accesezi o informatie, de gen " O saptamana la munte" nu se deschide intr-o fereastra noua. Mi-ar placea ca informatiile, care apar pe interfata site-ului, de gen, "acces turistic", "facilitati" sa apara intr-o alta interfata, pe care sa o accesezi printr-un alt buton, care sa se deschida intr-o noua fereastra. 
Ar fi frumos sa exista, pe langa restaurant, un fel de living, unde cei cazati sa poata servi un pahar de vin cald, in fata unui semineu si sa existe un televizor in acel living. Cred ca sunt prea putine activitati  indoor pentru cei care nu stiu sa schieze si care doresc, ca dupa o zi de promenada prin zapada, sa faca o sauna, sa innoate la piscina sau chiar sa fie rasfatati cu un masaj. Ar fi frumos de asemenea, sa existe si activitati pentru copii. Sunt convinsa ca exista familii, care merg cu copiii la Vila Alpin si care s-ar bucura ca prichindeii lor sa aiba parte de activitati de entertaiment.Tot legat de site, ar fi frumos sa existe si o legatura cu forumul zonei Straja, unde, cei care care au fost cazati la Vila Alpin si in alte case de vacanta, sa posteze imagini, opinii.
Ar fi frumos ca in spatele cabanei sa existe si un loc, unde doritorii sa poata sa faca un gratar, sa prajeasca ceva, la foc cu carbuni. Astfel ca, aceste activitati gastronomice, ar fi imortalizate si inserate in site-ul Vilei Alpin. In sala de conferinte, ar fi interesant sa se monteze un videoproiector si sa se amenjazeze un mic cinematograf, chiar pentru copilasi. Cu siguranta, ca atat princhindeii, cat si parintii ar fi extrem de incantati.
Cam acestea ar fi imbunatatirile, pe care le-as aduce eu Vilei Alpin si site-ului.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu