Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 21 noiembrie 2013

O mogaldeata vesela!

Sa fii parinte e minunat, de altfel e cel mai frumos sentiment..."inventat". Buburuza mea a trecut de 3 luni si o saptamana. E un copil extrem de minute, foarte frumos si pe zi ce trece mai curios. In plus e extrem de povestitoare si energica. Ma intreb cu cine seamana oare. :)
Fiecare zi alaturi de Nicoleta este o bucurie imensa, este un sentiment extrem de puternic, pe care nu-l pot compara cu absolut nimic altceva. :) De fapt as putea sa-l compar cu ceva: cu un sentiment atat de placut, de ma determina sa zambesc non-stop, indiferent cat de multa oboseala am acumulat. De altfel nici o mai pun la socoteala oboseala, ea este inlocuita de lucruri atat de frumoase. In fiecare zi, micuta mea vine cu noutati: un sunet nou, un gest nou. :) Deja vrea sa se ridice in fundulet, asa de puternica e ca, stand la mine in brate reuseste sa se ridice de tot. 
Atat de frumos rade! Cu atat de mare pofta, incat ma face si pe mine sa rad! Nicoleta e un copil care isi dezvolta deja personalitatea! E un copil cald, cu o privire vesela, e extrem de energica si e doza de care ai nevoie, pt ca fiecare zi sa fie unica si incredibil de buna! 
De ceva vreme, a inceput sa-i placa si baita de seara, nu ar mai iesi din apa, deja a inceput sa dea energic din picioruse in apa. In plus, e copia xerox a mea, de cand eram eu mica. :)
Mogaldeata ( 3 luni si 9 zile) , azi, la cantarire :))


Eu ( la 3 luni )  si mama mea :)
Nicoleta, mogaldeata mea e cel mai dulce moment al zilei si al vietii mele! Sunt extrem de fericita ca face parte din viata mea, ca e sufletul meu, ca e cel mai de pret omulet! Sa fii mama e cel mai frumos sentiment!

Pentru pitica mea, ceva care ii place mult de tot! ( are gusturi bune la muzica, nici nu se putea altfel.)

2 comentarii:

  1. DR ISIKOLO este pur și simplu cel mai bun vrăjitor și ajutor. Numele meu este Loreta Emilio, Din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac această mărturie cunoscută tuturor. Am fost la alți vrăjitori fără să văd niciun rezultat. Mi-am dorit doar să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a fost plecat un an și am fost peste tot și alți vrăjitori pentru ajutor, dar niciun rezultat până când prietenul meu nu mi-a prezentat-o ​​pe DR ISIKOLO După ce s-a terminat Vraja de dragoste, am primit în sfârșit un apel de la el după 48 de ore. Vrăjile lui au făcut minuni și soțul meu s-a întors plin de dragoste. Este un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat uluit și șocat când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Acum sunt din nou o femeie veselă. Vă mulțumesc foarte mult Dr. Isikolo. Pentru toți cei care caută un vrăjitor adevărat ar trebui să îl contacteze pe DR ISIKOLO Pe e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Îl puteți, de asemenea, pe WhatsApp la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună tuturor, sunt Vanessa Tobias și acesta este cel mai minunat lucru pe care l-am experimentat vreodată și trebuie să vă împărtășesc această mărturie grozavă. Vreau doar să-i mulțumesc lui DR ISIKOLO pentru că și-a făcut timp să mă ajute să fac vraja care readuce înapoi fostul meu iubit care și-a pierdut brusc interesul pentru mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și mai fericiți decât niciodată. Am fost cu adevărat uluit și șocat când a făcut treaba pentru mine, iar în 48 de ore după, Kris s-a întors la mine acasă și a început să-mi cer iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de cuvinte și nu știu cât de mult să-ți transmit aprecierea mea DR ISIKOLO, ești un Dumnezeu trimis pentru a restabili relația ruptă. Îi place profund să ajute oamenii să-și atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recapete foștii iubiți, să oprească relațiile abuzive. Contactați-l astăzi și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji de dragoste. El oferă rezultate la cel mai bun nivel în vrăji reale. Trimiteți un e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com De asemenea, puteți să-l WhatsApp pe +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere