Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 18 noiembrie 2013

Fii activ si vei fi premiat!

Inca de cand am ramas insarcinata, mi-am dorit sa nasc natural, normal. In jurul meu multe cunostiinte au nascut ba natural cu epidurala, ba prin cenzariana. Eu imi doream natural, fara epidurala. Cu cat se apropia termenul limita, cu atat parca imi era frica de momentul nasterii. Imi puneam tot felul de intrebari:" Oare voi reusi sa nasc, fara epidurala? Oare ma va durea extrem de tare? " Intrebari firesti as zice. Pe langa aceste intrebari ,ma si gandeam, ca va fi prima data cand voi sta in spital. :) Imi era teama si de acest subiect. Teama de nou, de necunoscut, evident. Iti pui atat de multe intrebari si te gandesti, cum vei faci fata provocarii...de nou? Trebuie doar sa crezi in ceea ce-ti doresti, trebuie sa crezi din suflet si sa vizualizezi momentele, fara teama, in varianta, in care lucrurile vor avea un happy end. Nu degeaba se zice:" De ce ti-e frica nu scapi." Eu am scapat si am zis sa impartasesc momentul si cu viitoarele mamici de pe http://forum.buzurel.ro/.




Poti si tu sa impartasesti experienta nasterii, experienta de a fi parinte in comunitatea http://forum.buzurel.ro/. Vei gasi multe mame, care au trecut poate prin aceeasi experienta ca tine sau care vor invata din experienta ta. In plus, postarea ta iti poate aduce si premii substantiale, in bani. Te inregistrezi, deschizi un topic nou sau comentezi unul existent şi eşti  înscris automat la tragerea la sorţi ce va avea loc pe  26 noiembrie 2013. 
E extrem de simplu: interactionezi, te informezi, ceri un sfat sau oferi un sfat si esti premiat. Poti castiga 500 de lei, 200 lei sau 100 de lei! 
Categoric timpul inseamna bani, iar timpul alocat comunitatii buzurel.ro iti aduce satisfactii financiare! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu