Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 11 noiembrie 2013

Concursul meu LuxuryGifts

Si articolul de astazi are legatura cu SuperBlog 2013, insa vine cu un premiu oferit de cei de la LuxuryGifts.ro: un voucher de reducere de 50% pentru produse din gama butoni si bijuterii de fantezie. Cine stie, poate voucher-ul va fi al tau. :)
E luna noiembrie, inca putin si vine si luna cadourilor: o luna, cand ne placem sa fim rasfatati si ne place sa-i rasfatam pe cei din jur. Pentru mine, luna decembrie si in special Craciunul este cel mai bun prilej de a oferi un zambet si un cadou cu mesaj celor dragi sufletului meu: sotului meu, parintilor si anul acesta si fiicei mele. Va fi cel mai frumos Craciun de pana acum. :) Pentru mine, Craciunul este cea mai frumoasa perioada: inseamna impodobitul bradului, miros de cozonac, de sarmale si este mereu perioada, cand imi aduc aminte de copilarie. Copilaria insemna scrisoare pentru Mos Craciun, alegerea bradului de Craciun impreuna cu tatal meu si insemna sosirea suprinzatoare si incantatoare a mosului. 
Ce inseamna pentru tine Craciunul,care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit pana acum de Craciun si ce ti-ai dori sa primesti anul acesta de Craciun? Poate bijuterii cu cristale, poate un inel, poate un brad in miniatura. Poti lasa raspunsul tau, chiar aici pe blog. :)
Sa fiu eu cea, care sparge gheata! Unul dintre cadourile, de care imi aduc aminte cu mare drag, de cand eram micuta, este o salopeta rosie de fas, pe care am imbracat-o cu atat de multa caldura. Ce mi-ar placea sa primesc anul acesta de Craciun? Dragostea celor dragi, alaturi de brad, ghirlande si clopotei magici.:)
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Un comentariu:

  1. Pentru mine Craciunul este prielejul perfect ca sa stau alaturi de copiii mei, sa ma relaxez. Cel mai frumos cadou primit, a fost din partea copiilor mei:scrisorile catre Mos Craciun. :) Ce-mi doresc anul acesta de Craciun? Sa fiu alaturi de copiii mei.
    Felicitati pentru blog, Aura. Te pup, Voica.

    RăspundețiȘtergere