Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

vineri, 15 noiembrie 2013

Obisnuieste-te sa imparti si cu...altcineva!

Principiul : intotdeauna mai este loc si pentru altii, e unul adevarat pe piata afacerilor. Vezi ca apare cate o firma noua, intr-un anumit domeniu, desi ai impresia ca piata e saturata pe acel segment.
Apoi timpul trece si iti dai seama, ca acelei firme ii merge chiar foarte bine si ca, din ultimele clasate a ajuns in top 10. Cum a reusit? I-a pasat de consumatori, de clienti. Nu e de mirare de ce, cei de la imopedia.ro au atacat si piata imobiliara si reusesc sa fie in top. Tin cont de parerile clientilor, a consumatorilor si au si venit cu o metoda inedita de promovare: un clip! Nu orice clip, unul, care vorbeste de la sine. Prima data cand dai drumul la videoclip si auzi versurile, nu-ti dai seama despre ce canta Dan Teodorescu, solistul trupei Taxi.
Ce sa fie? O a doua dragoste? Ai crede ca e vorba de o "amanta" reala, cand de fapt, e tot o dragoste, insa una de a vinde. :) E inedit videoclipul, versurile si e o solutie sanatoasa de promovare.
In ziua de azi, firmele in general, au "inteles" sa-si reduca cheltuielile, prin a taia din banii alocati pentru publicitate. Nu si pentru imopedia.ro.
 Daca nu-ti faci publicitate, lumea uita de tine, iar tu incepi sa dispari din clickurile zilnice, de pe rafturile magazinelor sau chiar din conversatiile zilnice. Cand nu se mai vorbeste despre tine, ca brand, ca firma, inseamna ca esti deja pe punctul de a cobora din clasamentul consumatorului.
Sa vinzi in ziua de azi "ceva" pe piata imobiliara as zice ca e o provocare. Nu neaparat una ireala. Un om informat trebuie sa cunoasca piata, indiferent daca vrea sa vanda sau sa cumpere. Poate vrei sa vezi cu cat isi vinde vecinul apartamentul, asa ca poti intra aici. :) Sau cine stie, poate te-ai saturat ca soacra ta sa-ti faca programul in fiecare dimineata si vrei sa-i inchiriezi un apartament in Bucuresti. Mai bine ar fi sa arunci o privire pe http://www.imopedia.ro/bucuresti/inchirieri-apartamente.html ca sa gasesti cel mai bun pret!
Felicit initiativa IMOPEDIA.ro de a-si promova activitatea imobiliara. E un mod excelent prin care vor fi mereu pe buzele oamenilor. Iar sa-i alegi pe cei de la Taxi, o trupa consacrata, care mereu a surprins piata muzicala cu astfel de single-uri, e perfect!
Lumea va vorbi des despre IMOPEDIA.ro, cam asa: " Stii videoclipul celor de la Taxi? Stii la ce fac baietii reclama?" 
Tu stii? Nu inca? Pai e timpul! Priveste si asculta! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu