Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

miercuri, 6 noiembrie 2013

Traieste visul american!

Nu am fost niciodata plecata in SUA. Am decis sa-mi traiesc visul...romanesc si nu american, in anii studentiei. Nu stiu de ce, dar la acea varsta nu eram atrasa de programele "work and travel". Poate, pentru ca familia este pentru mine cea mai importanta. Imi era dor de ei, desi eram la 30 de km departare, in anii studentei si puteam sa-i vad cam oricand,dar sa nu-i vad decat..dupa 3 luni? Doar gandul ca trebuia sa stau atata timp fara ei imi sfasia inima de dor.
Cu mintea si varsta de acum, poate ca as rezista 3 luni. Mai ales ca deja sunt calita cu genul acesta de...experienta. :) Mi-ar placea extrem de mult sa vizitez New York-ul, sa merg la concerte in famioasa sala, Madison Square Garden.
Daca ar fi sa plec in SUA, mi-ar placea sa muncesc in...media. Poate chiar la unul dintre radiourile locale. Plus, ca am si experienta in radio, asa ca m-as incadra intr-un astfel de job. M-as orienta catre ofertele speciale de pe internet, ca sa fiu sigura ca nu as lua...teapa. Nu de alta, dar inca din vremea studentiei, cativa amici au "patit-o" . Mie imi place sa fiu precauta, asa ca as apela cu siguranta la cei mai buni in domeniu, adica la cei de la http://www.vacantespeciale.ro/
Daca ar fi sa traiesc visul american, as alege sa fiu animator de radio.Mi-ar placea sa-i am invitati in emisiune pe Robbie Williams, Adele si Michael Buble. Ca si jurnalist, as avea acces garantat la concertele artistilor mei preferati. 
Asta mi-as dori sa lucrez, daca as merge cu programul "work and travel" in New York. In plus, as avea si multe obiective de vizitat in faimosul oras, cantat de Alicia Keys cu atat de multa...caldura in voce. :) Categoric m-as plimba pe faimosul bulevard, Fith Avenue, bulevardul atat de prezent in toate filmele americane. Este bulverdul preferat al fetelor din Sex And The City. Nici nu e de mirare, orice femeie s-ar simti extrem de bine, facand shopping in New York. As vrea sa vizitez evident si Radio City Music Hall, despre care am aflat ca este sala de concerte şi de teatre, ce acoperă cea mai mare parte a lumii; are candelabrul cel mai mare din lume; are cea mai grea perdea din lume; (cântăreşte circa 3 tone) şi dispune de cea mai favuloasă orgă Mighty Wurlizer. ( sursa: ziptravel.ro)
Un alt loc, unde mi-ar placea sa fiu, ar fi bulevardul Times Square, acolo unde trecerea dintre ei este intotdeauna grandioasa in New York. Evident ca m-as plimba prin Central Park, as admira edificiul Empire State Building, as merge o tura cu feribotul ca sa ajung la Ellis Island, ca sa admir Muzeul Imigratiei.
Despre acest muzeu, am citit ca contine artefacte apartinand a 25 de milioane de imigranti, pasageri si membri de echipaj care au intrat in portul New York.
O alta cladire emblematica, pe care as vizitat-o, ar fi catedrala St Patrick din New York. O cladire impunatoare, care parca te tine la distanta si in acelasi timp te invita sa patrunzi in istoria religiei catolice.
Ce bine ca nu am rau de inaltime! Pentru ca astfel voi putea admira privelistea orasului amercian, chiar de pe podul Brooklin. Am sa admir si de departe acest pod, mai ales ca pana in 1903, acesta a fost cel mai lung pod suspendat din lume si in plus este primul pod suspendat pe cabluri din sârmă de oțel. ( sursa: ziptravel.ro)
Ajunsa pe pamant american, va trebui cu siguranta sa sarbatoresc cu mare mandrie ziua de 4 iulie, chiar daca sunt doar cetatean roman. Mi-ar placea sa petrec aceasta zi in compania unei familii de americani, ca sa observ indeaproape care sunt traditiile lor. As degusta faimosul curcan si placinta americana.
Ca orice student, as incerca si viata de noapte a amercanilor. As vrea sa vad in ce masura e diferita fata de viata noastra de noapte, din Romania. Cu siguranta ca nu as gasi atatea fite prin cluburi, ca si la noi. :) Din cate am auzit de la prietenii, care au fost plecati in SUA, acolo lumea nu pune asa mare pret pe aspect, ducand la extrem aceasta latura, asa cum se obisnuieste la noi. Acolo lumea nu-si face atatea probleme in privinta imbracamintei, ca si la noi. Acolo lumea merge la cumparaturi, lejer imbracati, in adidasi, nu ca la noi, in tinute de duminica sau de club. :)
Evident ca as degusta meniurile de la McDonalds si KFC, care sunt diferite, fata de cele de la noi, ca si cantitate, pret si diversitate.
Cam asa as trai eu visul amercian 3 luni din viata mea!
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu