Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 25 noiembrie 2013

Puterea parteneriatului in blogosfera

Intotdeauna munca in echipa a dat cel mai bun...scor, fie pe scara ierarhica, fie pe scara financiara sau chiar personala. O echipa inseamna cel putin 2 parteneri, care stiu sa se completeze.
Un parteneriat media este cel care te ajuta sa propulsezi pe scara clientilor si pe piata de referinta. Fiecare dintre noi, cei care participam la concursul SuperBlog 2013, am ajuns prin intermediul celorlalti parteneri: eu de exemplu am ajuns prin http://www.toateblogurile.ro/. Asta inseamna o colaborare buna: un nou concurent pentru SuperBlog 2013 si trafic pentru ambele site-uri. :) Pentru mine participarea la concursul SuperBlog 2013, a insemnat categoric trafic mai mare pe blog. Acelasi lucru a insemnat si pentru brandurile, pe care le-am mentionat si eu in articolele scrise. Ce inseamna acest lucru? Pai mai multe accesari, inseamna mai multi bani, mai multi clienti. Fiecare dintre noi ne-am ajutat reciproc: pentru fiecare dintre partenerii implicati inseamna oportunitati prezente si viitoare, inseamna cu siguranta un public mai larg. 
Sa inchei parteneriate inseamna categoric sa te faci cunoscut ( daca nu erai deja pe buzele tuturor ) , sa te mentii si sa dovedesti ca te gandesti la clienti, consumatori, public. Un parteneriat excelent, este acesta intre SuperBlog, firmele partenere si bineinteles bloggeri inscrisi in competitie. Noi, ca si participanti, promovam brandurile, care au pus la bataie premii, castigam imagine, trafic pe blog, cunoastem si alti bloggeri, deci ne largim spectrul de cunostiinte online si poate cine stie, ajungem chiar la angajamente serioase cu partenerii SuperBlog. 
Concursurile cu premii, vor fi intotdeauna cel mai bun mod de a atrage cati mai multi consumatori, fie ca vorbim de consumatori media sau de simpli consumatori. Media, fie ca ea cea online, televiziuni, radiouri etc. este categoric cel mai puternic partener. Ea este cea care dicteaza timpul in care, noi, ca si firme, consumatori, existam pe piata. E minunat pentru bloggeri sa aiba oportunitatea de a participa la concursuri, de a-si pune in valoare talentul, si mai ales de a avea posibilitatea sa castige premii si colaborari pe termen lung. Pentru firmele participante, fiecare tema propusa, poate insemna chiar o viitoare campanie de promovare, poate o viitoare reclama, si inseamna cu siguranta un public mai larg. Atunci cand e vorba de premii, cand exista un stimulent, competitia este mai interesanta si categoric, atunci vor exista mai multi participanti. :)
Ar fi interesant ca si firmele participante la competitiile de blogging sa afiseze pe site-ul lor oficial sau pe retelele de socializare articolele inscrise in competitie. Chiar si media ( radiouri, televiziuni, ziare)  ar putea sa aloce 10 minute fiecarui participant in competitie. :)  Mai mult decat atat, ar fi si mai interesant ca fiecare blogger sa scrie cateva cuvinte despre el, in momentul inscrierii in competitiile online. Cred ca si firmele partenere , dar si cititorii ar fi curiosi sa afle parerea bloggerului in...oglinda. :)
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu