Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

luni, 25 noiembrie 2013

Doina, o vedeta la tine in poseta!

Am crescut cu branduri romanesti, dar sunt putine alaturi de care voi imbatrani. Cel putin unul este pur romanesc, clujean si este si ...feminin. :) Este Farmec! Este menit sa ne ajute sa ne mentinem mereu in tendintele...frumusetii. Una dintre frumusetile copilariei se numeste...Doina. :) Ea este crema prezenta in sertarul bunicii, chiar singura crema din dotare.
Inca de cand eram mititica, am fost fascinanta de tot ce tinea de feminitate. Adoram sa port pantofii cu toc ai bunicii mele, sa folosesc rujul mamei mele si sa ma joc cu crema bunicii...Doina. :) Nu aveam cum sa o confund cu altceva, era singura crema din dulapul bunicii, si era folosita chiar pentru orice: corp, fata, maini, demachiere. Era un fel all in one. :) Nu era de mirare ... chiar puteai sa o folosesti pentru orice, fara ca sa-ti afecteze pielea. 

Intr-o zi, pe cand bunica mea era iesita in curtea casei, prinsa cu treburile zilnice, eu am dat buzna in minidulapul ei cu " de toate". Acolo avea sapun, sampon si bineinteles...crema Doina. Aveam cam vreo 5 anisori. 
Ce m-am gandit eu: sa iau crema bunicii mele si sa-mi dau si papusa pe fata cu crema. Am zis ca merita, ca fata papusii mele sa fie stralucitoare si frumoasa. Zis si facut: am luat eu frumos crema din dulap,dulap care era la ceva inaltime, asa ca am folosit si un scaun. Am luat capacul cremei jos si am intors recipientul cu capul in jos, scuturandu-l. Nu e de mirare ca  m-am trezit cu toata crema pe fata papusii mele. Acum ma intrebam ce sa fac? Crema deja ajunsese pe hainele papusii.
Asa ca am inceput sa iau crema cu degetelele si sa o pun inapoi in recipient. Nu m-am miscat eu prea repede, asa ca m-a surprins bunica mea in...actiune. Nu m-a certat. M-a ajutat sa pun din crema ramasa inapoi si apoi mi-a dat bani sa merg sa cumpar inca o crema Doina, pentru ca nu am reusit sa mai salvam multa crema..curata si intacta. Asta a fost doar o mica aventura. A urmat una mai draguta. 
Tot asa era eu singurica prin casa. Bunica crestea la casa si o pisica , un pui de pisica cu care ma jucam eu. O hraneam, o mangaiam. Mentionez ca aveam tot vreo 5-6 anisori. Intr-una din zile am vazut-o pe bunica mea cum se dadea cu crema Doina si atunci mi-a picat fisa: ce ar fi daca as da blanita pisicii cu un pic de crema, ca sa straluceasca si mai bine? Asa ca am prins eu pisicuta, am luat crema din dulap si am pus de data aceasta crema in mana mea si apoi pe blanita pisicii. 
Asa de cuminte statea pisicuta! Ii placea sa fie mangaiata. :) Cand a venit bunica mea m-a prins cand eram pe terminate. Mi-a explicat ca nu a fost bine sa o dau cu crema Doina pe pisicuta. Nu m-a certat. Atunci am inteles ca de fapt crema Doina era doar pentru oameni nu si pentru papusi sau animale. :)
Si asa ca au trecut 25 de ani de atunci, iar cei de la Farmec au mentinut vie crema Doina, ba chiar s-au folosit de un videoclip excelent, o colaborare Krem, pentru a fi din nou in...dulapul bunicilor si nu numai.
Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu