Bine ai venit! Aceasta este o "parcare pentru ganduri".
Nu se plateste taxa nici de stationare, nici de oprire.

joi, 14 noiembrie 2013

Placerea de a pasi!

De fiecare data cand vine perioada rece, ma gandesc cum sa hibernez si eu, ca un ursulet in barlogul meu. Anul acesta voi putea face acest lucru, pentru ca stau acasa cu pitica mea de 3 luni. :) Asa ca, nu va fi obligatoriu sa ies pe afara, cand termometrul va arata minus grade Celsius. 
Intotdeauna mi-a placut sa port incaltaminte comoda, indiferent ca e vorba de cizme, pantofi cu toc sau fara. Atunci cand ai in picioare, ceva comod, poti sa zbori. Disconfortul incaltamintei, te determina sa te incrunti si e  pacat sa faci de la varste fragede riduri. :)) In plus de ce sa te chinui singura? De ce sa te pedepsesti? :))
Cineva ar spune acea vorba: " Baba sufera la frumusete!". Pai ar fi pacat sa sufere zilnic. Eu m-as simti extrem de bine cu cizmele Lacoste Rosemont, de pe site-ul http://www.officeshoes.ro/.  
Picioarele mele ar pluti si mi-ar multumi ca nu le chinui. Sunt perfecte pentru o pereche de jeansi strech, care sa puna in evidenta, cizmele. :) Tinuta ar fi completata de un palton 3/4 si de o esarfa rosie, care sa ma scoata din...anonimat. Acelasi cizme, le-as asorta chiar si cu o rochita casual. S-ar inscrie categoric in stilul meu.
Nici nu stiu cum sa definesc stilul meu, mai bine de: placerea de a pasi! Cu asemenea cizme, mi-as pune fiica in marsupiu si as colinda tot Clujul si tot nu mi-as face probleme, ca as avea dureri de picioare. Evident ca as alege, varianta de mers pe jos. :)
Cu asemenea cizme pana si Mos Nicolae va lasa mai multe cadouri. :) Plus ca va avea loc.:)
Asadar nu pot decat sa sper ca urmatoarele saptamani ma va prinde intr-o noua...pereche de cizme. 
Nu-i asa ca sunt remarcabil de frumoase?

Lacoste Cizme - Rosemont

http://www.officeshoes.ro/inclataminte-lacoste-cizme-rosemont/1348


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu